Midsommar, vilket kalas.



Skrev inte under hela dagen igår. Vaknade sent, hade inget planerat, gick ofixad här hemma med gäster hela dagen. Fick ett mess av Micaela där fest stod på menyn som jag absolut var med på. Började fixa mig och blev hämtad här hemma runt halv nio. Drog till stan för att sedan ta en buss till smedby där vi landade hemma hos anton, efter lite om och men så var även drickan fixad. Vi sjöng, vi dansade, vi träffade härligt folk. Trotts ett undantag så var kvällen helt underbar eftersom jag hade micaela vid min sida. Vi kör som alltid när vi umgås, FULLT ÖS MEDVETSLÖS. Drog oss därifrån vid halv två och efter en bussresa och en taxiresa trallade jag och micaela hemmåt. Vi firade med att äta safariyougurt och lite chips. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0