to say "I love you" isn't enough.



Hej, har inte bloggat sen i lördags så kan informera lite om vad som händer just nu.
Jag har sommarlov och bara njuter galet av att vara ledig. Annars sitter jag bänkad på coffee hela dagarna med fina vänner, mitt humör går upp och ner pga vissa människor och jag tror jag snart blir sjuk. Andra saker som jag stör mig på är detta hemska väder och att vi svärtingebor nu förflyttat oss från A1 i resecentrum till B2, och vi har även fått nya irreterande tider och fula bussar att åka i. Men för att inte bara klaga i detta inlägg så kan jag tillägga att jag haft finbesök från söndag till tidag då Karin och Ogge sovit här. Nu ska jag avrunda med ett löfte på bättre bloggning och ett gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0